اخبار
1403/2/18 سه‌شنبه
همزمان با گرامیداشت هفته معلم
مراسم پاسداشت مقام والای استاد در دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

.

در این مراسم باشکوه که در سالن شهید چمران مرکز تبریز برگزار شد، ضمن سخنرانی دکتر میکائیل جمال پور سرپرست دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه و نماینده اعضای محترم هیات علمی، از اساتید بازنشسته و استادان منتخب سال ۱۴۰۲ تجلیل بعمل آمد.
 

 
🔹دکتر میکائیل جمال پور سرپرست دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی در مراسم پاسداشت مقام والای استاد و هفته گرامیداشت معلم در دانشگاه پیام نور تبریز؛ ضمن عرض خیر مقدم، تبریک و گرامیداشت روز معلم و یاد و خاطره استاد شهید مطهری، به ذکر فعالیت های علمی استاد در حوزه های مختلف پرداخته و آثار ایشان در زمینه های حقوق زن و کودکان نه بر اساس رشته و تحصیلات تخصصی بلکه از جنبه احساس وظیفه را نیز قابل تامل و تمجید دانستند.
▫️دکتر جمال پور با اشاره به اخلاق مداری استاد و تبیین جایگاه استاد شاگردی از زبان آن مقام محترم؛ به نیاز سنجی و اولویت بندی شهید مطهری در مباحث اجتماعی نیز اشاره نمودند.
▫️دکتر جمال پور در بخش دوم سخنان خود بر لزوم همت و صیانت از دانشگاه پیام نور تاکید نموده و از تلاش و زحمات کلیه همکاران علمی و اداری که در حوزه ها و مسئولیت ها مختلف در رسیدن به جایگاه فعلی همت گمارده اند تشکر نمود.
▫️ایشان کسب رتبه برتر استان بر اساس ملاک و شاخص‌های سازمان، رتبه اول اداره فرهنگی استان در کشور و افزایش در آمدهای دفتر آموزشهای ازاد را در موفقیت‌ و افزایش جذب و پذیرش دانشجو موثر بیان کرده و این جایگاه را بپاس همدلی همکاران مراکز و واحدها و مدیران حوزه های دانشگاه دانستند.

 

 
حجت الاسلام والمسلمین خلیلی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی در مراسم پاسداشت مقام والای استاد و هفته گرامیداشت معلم در دانشگاه پیام نور تبریز؛ با شرح و بیان احادیثی در خصوص فضیلت معلمی و علم آموزی؛ به رحمت واسعه و محبت انبیا اشاره نموده و آن را مرتبط با علم الهی، آموزش و انتقال آن دانستند.
▫️ایشان با ذکر اهمیت انتشار علم و تاکید امیرالمومنین امام علی(ع) بر احترام به مقام پدر و معلم؛ ارزش و جایگاه معلمان و اندیشمندان را با ملائکه برابر دانسته و به تفسیر مختصر اهمیت علم آموزی و اهدف بعثت انبیا در این خصوص پرداختند.

 


در این مراسم با اهدای لوحی از جمعی از اساتید بازنشسته و استادان منتخب تجلیل بعمل آمد.


 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر